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Proyecto de inversión para la creación y comercialización de una nueva marca de ropa femenina llamada papillon en la ciudad de Guayaquil

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dc.contributor.author Apolo, H.
dc.contributor.author Moncayo, F.
dc.contributor.author Naranjo, A.
dc.contributor.author Mendoza, O.
dc.date.accessioned 2010-06-30
dc.date.available 2010-06-30
dc.date.issued 2010-06-30
dc.identifier.uri http://www.dspace.espol.edu.ec/handle/123456789/10871
dc.description.abstract This study is focused on determinate the viability of create a new female brand of cloth named PAPILLON in Guayaquil city. We realize that in our city the fashion industry isn’t fully develop, leaving an interesting business opportunity, created by an unsatisfied niche, as the market of women with medium and medium-high economicalsocial class who want to wear a unique and fancy cloth that they can afford. In order to accomplish the objective it is made an organizational study that obtained the main information about the human resources. Also it is developed a deep marketing and financial research that shows that the IRR is higher than MIRR, information which confirms that this is a profitable investment project en
dc.language.iso spa en
dc.rights openAccess
dc.subject VIABILIDAD en
dc.subject NICHO DE MERCADO en
dc.subject ESTUDIO ORGANIZACIONAL en
dc.subject INVESTIGACIÓN DE MERCADO en
dc.subject ESTUDIO FINANCIERO en
dc.subject TIR en
dc.subject TMAR en
dc.title Proyecto de inversión para la creación y comercialización de una nueva marca de ropa femenina llamada papillon en la ciudad de Guayaquil en
dc.type Article en


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