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Requerimientos on line – servicios de internet para atención de requerimientos y servicios al cliente

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dc.contributor.author Dominguez Menoscal, Lidia Florinda
dc.contributor.author Celi, Monica
dc.contributor.author Andrade, Roberto
dc.date.accessioned 2009-08-27
dc.date.available 2009-08-27
dc.date.issued 2009-08-27
dc.identifier.uri http://www.dspace.espol.edu.ec/handle/123456789/6963
dc.description.abstract Our thesis is an important tool for the company INTERAGUA in the area of customer service, improving customer service quality, allowing decongest customer points and allows to control organized in income, allocation and completion of paperwork, Additional to this also allows the classification and distribution requirements. Applying supervisory controls most important phases, with a platform for easy access and security controls for the client's income either through personally requested key to the entity. The result will expedite the process and outcomes of customer requirements to the entity. en
dc.language.iso spa en
dc.rights openAccess
dc.subject HERRAMIENTA DE TRABAJO INTERAGUA en
dc.subject DES CONGESTIONAMIENTO EN EL ÁREA DE ATENCIÓN AL CLIENTE en
dc.subject POLÍTICAS DE EVALUACIÓN DE TRÁMITES en
dc.subject BENEFICIOS DE REQUERIMIENTOS ONLINE en
dc.subject CLASIFICACIÓN Y DISTRIBUCIÓN DE REQUERIMIENTOS en
dc.subject TIPOS DE RECLAMOS PARA PAGOS ONLINE en
dc.subject SISTEMA DE CONTROL Y SEGURIDAD en
dc.title Requerimientos on line – servicios de internet para atención de requerimientos y servicios al cliente en
dc.type Article en


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